luni, 12 ianuarie 2015

Cine suntem?

Buna tuturor! Sa ne prezentam!





Ma numesc Ruxandra Gheorghe, sunt doctoranda in domeniul economiei turismului in limba chineza, in anul al II-lea, la East China Normal University in Shanghai, am experienta de lucru in turism de aproape doi ani  in China, de 8 ani in traduceri autorizate in/din limba chineza si detin Diploma HSK nivel 5 (din maxim 6) obtinuta in aprilie 2013. In Romania am obtinut Brevetul de Manager in Turism emis de Ministerul Turismului din Romania in noiembrie 2008. Cunosc la nivel avansat limba franceza, in 1999 obtinand « le Diplôme de Baccalauréat français – Section Lettres », emisa de Ambasada Frantei din Bucuresti si limba engleza la nivel conversational, suficient pentru explicarea notiunilor de limba chineza. In prezent, cercetez turismul rural din China, in scopul aplicarii strategiilor de dezvoltare a agroturismului si in Romania, poate cea mai importanta resursa turistica a acestei tari, nepusa in practica la justa ei valoare.
De ce am propus organizarea unei tabere de...chineza tocmai in... Vadu Soresti, Jud. Buzau? Limba chineza este vorbita de mai bine de unul din sase oameni de pe Glob, apoi din ce in ce mai multe persoane doresc sa invete aceasta limba, fie din placere, fie pentru cariera si, cum nu am vazut nicaieri in lume astfel de tabara cu predarea gratis a limbii chineze, consider ca aceasta este o metoda buna de a atrage turistii intr-un sat necunoscut in lume, dar care ascunde nu putine obiective turistice. In Vadu Soresti am avut primul meu "job": in copilarie, in vacante, veneam la bunici si duceam caprele pe deal, unde de fapt ma jucam cu ceilalti copii, asadar cunosc bine multe dealuri si vai si chiar padurea in care ma plimbam insotita doar de prietenul meu Azor. In plus, bunicii mei au fost aici cadre didactice, au fost cunoscuti si respectati in sat, de aceea as avea mai multe sanse sa gasesc localnici care sa coopereze si sa conving autoritatile sa accepte punerea in aplicare a Proiectului « DE LA ZERO », ceva nou, chiar « ciudat » as putea spune, dar care merita incercat.
Am decis ca dupa studii sa revin in tara, Romania are nevoie de mine si de voluntarii si turistii care vor veni in Vadu Soresti si carora le multumesc din inima !

Ma scuzati acum, ma grabesc deoarece trebuie sa ajung acolo inainte, sa pregatesc satul pentru venirea voastra ! Va astept cu nerabdare ! 
Date de contact:
Adresa de e-mail: ruxi.80@gmail.com; Skype: rux_80.





Mă numesc Laurentia Jadachowska, sunt traducător autorizat de limba neogreacă şi română în cadrul Ministerului Justiţiei în Polonia, dar traducător autorizat de limba neogreacă şi polonă în cadrul Ministerului Justiţiei în România, am studiat în Grecia în Ioannina şi în Halkidiki în cadrul unor burse de studiu. În prezent învăţ limba chineză.

De ce m-am hotărât să fiu voluntara în acest proiect? Deoarece consider ca România,şi în general zona care cuprinde Tabăra Internaţională de Chineză, are un potenţial enorm, nu numai turistic, dar şi în oameni, căci cuprinde tot ceea ce îşi poate dori un om: contact permanent cu natura, oameni interesanţi, mâncare bună şi sănătoasă şi dobândirea de cunoştinţe şi abilităţi noi.

Cunosc și alte limbi, lucru ce înlesnește comunicarea: franceză, engleză, germană şi rusă (intermediar), italiană (intermediar) şi lituaniană.

Date de contact: skype: laurentia.jadachowska. 
Email: laurentia.jadachowska@gmail.com. Telefon: 0048/784134161



Ma numesc Magdalena Livia Tarnovski, sunt studenta in la Drept in anul al II-lea, la Universitatea ‘’Nicolae Titulescu’’ in Bucuresti.
De ce m-am hotărât să fiu voluntara în acest proiect?
Pentru a petrece mai mult timp impreuna cu familia, pe meleagurile unde am  crescut si ajutand aceasta zona prin depunerea anumitor activitati. Aceasta sansa o am numai participand ca voluntara la Tabara Internationala de Chineza, acumuland, de asemenea, cunostinte despre una dintre cele mai dificile limbi din lume, in plus, participarea la actiuni de voluntariat uneste oamenii.  

"Pentru ca daca asteptam sa traim intr-o lume mai buna trebuie sa contribuim la crearea ei. Pentru a fi schimbarea pe care ne-o dorim in lume." (Mahatma Ghandi).

Dat fiind faptul ca locuiesc in Cipru, am avut ocazia sa invat si alte limbi, precum greaca, engleza si, in prezent, chineza cu ajutorul acestei tabere pe care o organizam.
Va asteptam cu drag!

Date de contact:
E-mail: tarnovskimagdalenalivia@gmail.com




Ma numesc Cristina Solea, am absolvit Facultatea de Limbi si Literaturi Straine din cadrul Universitatii Bucuresti si Facultatea de Drept din cadrul Universitatii Bioterra. Cunosc engleza si franceza la nivel avansat, am lucrat ca profesor de limba engleza cativa ani, ca traducator/interpret, ulterior am capatat experienta si in alte domenii precum achizitiile publice, resursele umane, medierea si consultanta in domeniul achizitiilor publice.

Am hotarat sa ma implic in acest proiect pentru ca mi-a placut ideea: aceea de a promova o zona frumoasa care este parte din judetul in care m-am nascut. Mi-a mai placut si entuziasmul Ruxandrei pe care o cunosc de foarte multi ani si totodata mi s-a parut o oportunitate excelenta de a ma implica intr-un proiect ambitios care este chiar la inceput: "De la zero", sa am ocazia sa-l vad cum creste si se dezvolta, exact asa cum se intampla cu un copil: mai intai e un bebelus neajutorat, apoi se transforma in copil, apoi devine un adolescent rebel, apoi un tanar indraznet si ulterior un adult responsabil, pe care prietenii si familia pot conta. Acest proces este unul absolut minunat, credeti-ma, eu am trei copii. 

Acest proiect este un promotor si un sprijin al diversitatii si al tolerantei, speram ca in tabara noastra, sa vina oameni din intreaga lume, dornici sa invete limba chineza, sa cunoasca putin din istoria tarii noastre vizitand siturile din zona, dornici sa-si faca noi prieteni si sa impartaseasca experiente si cunostinte asa incat sa se intoarca acasa mult mai bogati din punct de vedere spiritual. 

Sa ne vedem acolo cu bine si sa legam prietenii pe viata!

      Ma puteti contacta pe e-mail-ul: cristina.solea@yahoo.com sau pe pagina mea de Facebook (cristina solea).



Ma numesc Ionut Avramescu, sunt student in anul 2, studii de licenta, in cadrul Facultatii de Geografie, specializarea Geografia Turismului.
De ce am ales sa fiu voluntar in acest proiect?
In primul rand, pentru ca sunt originar din Vadu Soresti, satul in care se va infiinta tabara. M-am nascut si am crescut la poalele dealurilor, am alergat descult prin iarba, am invatat pentru scoala la umbra copacilor batrani si am fost la sanius iarna.
In al doilea rand, pentru ca imi place sa fac voluntariat. Sunt voluntar in cadrul Asociatiei Studentilor Geografi, asociatia reprezentativa a Facultatii de Geografie. Aici am invatat ce inseamna voluntariatul: sa ma dedic oamenilor, sa ii ajut, sa ma implic in activitati interesante si sa imi fac prieteni.
Imi doresc sa cunosc oameni noi, sa ajut la dezvoltarea comunitatii rurale si a turismului rural.
Va asteptam cu drag in proiectul nostru sa va distrati si sa invatati chineza!
Ma puteti contacta la adresa de e-mail ionutavramescu94@yahoo.com sau pe pagina personala de facebook Ionut Avramescu.
Doamne-ajuta!







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu